Nieuws

Rijkswaterstaat

We participeren in een groot aanbod voor rijkswaterstaat. We geven intervisie aan groepen die werken met de 'nieuwe' omgevingswet. 

Diverse online trainingen

Voor opdrachtgevers als Albert Heijn en OnderhoudNL ontwikkelen we en voeren we het online aanbod uit. Corona was een versnellende factor maar een online aanbod is hier en daar niet meer weg te denken. 

Veiligheidstrainingen

We voeren voor Railcenter het digitaal veiligheidspaspoort uit. D.i. een veiligheidstraining wat leidt tot een certificering van mensen die aan het spoor werken. 

Leiding geven, omgaan met klanten, funtioneren en beoordelen

We geven voor OnderhoudNL, de ondernemingsorganisatie voor specialisten in vastgoedonderhoud een groot aantal trainingen rond deze onderwerpen van directies tot voormannen/teamleiders en uitvoerend personeel.

Lean trainingen

Taberna, Training & Coaching geeft diverse LEAN trainingen bijvoorbeeld bij de fa. Takkenkamp in Zelhem, Nedtrain Haarlem en Hagemans Vastgoedonderhoud in Nijmegen.

Lees hier meer over 'Wat is LEAN?'.

Praktisch Nieuw Leiderschap

We zijn weer gestart met nieuwe trainingen.

Nieuwe commercie

Taberna, Training & Coaching traint ook de  'open inschrijving' met het onderwerp: 'Nieuwe commercie'.

Dit vloeit voor uit het feit dat Taberna, Training & Coaching als eerste bureau in Nederland de licentie voor de training 'Synergetic Selling' ontving. Deze training, op basis van het gedachtengoed van Gordon, is bedoeld voor iedereen die met commercie te maken heeft. U leert:

1. Blokkades in de communicatie op te lossen
2. Problemen en conflicten definiëren in termen van behoeften om zodoende kansen te scheppen voor wederzijds bevredigende oplossingen
3. Emotionele situaties effectief en met vertrouwen hanteren
4. Duidelijkheid krijgen omtrent de werkelijke beweegredenen van weerstand en klachten
5. Creativiteit stimuleren in uw verkoopbenadering
6. Relatie-gericht, proces-gerdicht én resultaat gericht denken en handelen
7. Vertrouwen creëren en behouden

Deze training verlaat de gebaande paden van het verkopen en gaat ervan uit dat klanten samenwerkingpartners zijn. Dat vereist een andere opstelling van u. U leert zowel nieuwe relaties aan te gaan als bestaande relaties uit te bouwen en te verdiepen.